Vores herreseniortræner og -hold

image Her ses vores engageret herresenior cheftræner Roald Groth Nielsen Straarup
23. januar 2022 kl. 21:00
Klar til en ny sæson!

En ny udendørssæson nærmere sig, og det er derfor med glæde, at vi kan meddele, at vores herreseniorholds træner er på plads og klar til den nye sæson!

Kontrakterne er blevet underskrevet, planlægningen er igang og klubben ser meget frem til samarbejdet med vores herresenior cheftræner.

Vores herreseniorhold skal ledes af vores erfarne cheftræner Roald Groth Nielsen Straarup, som vi var heldige at få til klubben i sommers, og som igen i denne sæson skal tage sig af førsteholdets kampe og hele herresenior-truppens træninger. Vi glæder os meget til at se, hvad den nye sæson bringer.

Klubben vil sige mange tak til Søren Aalund, som de seneste par år har været en del af herresenior trænerteamet, men nu vil fokusere fuldt ud på at være spiller.

Overvejer du at blive en del af vores herrehold, og komme ud at bevæge dig lidt, så se hvad vores erfarne cheftræner siger om holdet her:

"Vi er et blandet hold, som har et fantastisk sammenhold, både på og udenfor banen. Førsteholdet ligger i serie 3 og er seriøse, med håb om at komme med i oprykningsspillet til efteråret. Andetholdet spiller mest for at hygge, men er stadig seriøse omkring spillet.
Vi ligger på et sted mellem 15-25 til træning, om tirsdagen og torsdagen.  Disse træninger foregår mest med bold, da jeg mener, at vi skal spille os i form.
Der er god respekt for hinanden i hele truppen og vi er altid glade for nye spillere, og de glider lige ind i truppen.
"

-Roald Groth Nielsen Straarup, cheftræner.

Lyder det interessant, starter vores herreseniorhold op med første træning lørdag d. 29/01 kl. 13:00, på banerne ved Ryslingehallen. Dette er for begge herreseniorhold, og eventuelt ny-tilkommende spillere, så kig endelig forbi, de er fantastiske til at tage imod nye spillere.

Herefter træner vores herreseniorhold hver tirsdag og torsdag, fra 19:00 til 20:30.